از حضور حریرچی در گلستان، مرگ قطعی 611 گلستانی از کرونا، افتتاح کارگاه مهارت ویژه زندانیان در گلستان تا گلایه های مسئولان استان از کمبودامکانات از جمله اخبار پنجشنبه دوم مرداد در گلستان بود.

از مرگ قطعی 611 گلستانی از کرونا تا گلایه های مسئولان استان از کمبودامکانات

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت در‌جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا  در گلستان حضور یافت.

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی کمبودهای بیمارستانی در این استان از اجحاف وزارت بهداشت در حق مردم گلستان گلایه کرد.

رضا آریان پور گفت: با توجه به احتمال شیوع کرونا در اعیاد قربان و غدیر بیمارستان های گلستان آمادگی بیشتری داشته باشند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: جشن پایان بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده کشور به صورت متمرکز اواسط مرداد در استان برگزار می‌شود.

مدیر کل گمرکات گلستان از صادرات بیش از ۳۰ میلیون دلاری از گمرکات استان طی ۴ ماهه ۹۹ خبرداد.

استاندار گلستان در حضور دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت از غفلت تاریخی وزارت بهداشت در حق گلستان انتقاد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی‌ گلستان از مرگ قطعی ۶۱۱ بیمار‌ کرونایی در گلستان خبر داد.

​رنجبرمدیرکل زندان های استان گلستان از افتتاح کارگاه مهارت ویژه زندانیان به مناسبت هفته مهارت در استان گلستان خبر داد.

خون میرزایی رئیس سازمان شلات ایران گفت: در راستای تفاهم نامه ای که با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) منعقد شد از طرح های آبزی پروری خرد حمایت می شود.

حمیدی فرماندار گرگان به استیجاری بودن مدارس غیرانتفاعی اشاره کرد و گفت: مدارس غیرانتفاعی در گرگان به فکر خرید ملک باشند.

مدیر آموزش و پرورش گرگان گفت: ۶۰۰ معلم گرگان در شرایط بازنشستگی قرار دارند.

گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان  با تشریح شرایط آغاز سال تحصیلی جدید در گلستان، گفت: اگر در وضعیت زرد کرونا قرار بگیریم کلاس ها به صورت زوج و فرد در نظر گرفته می شود و دیگر در روزهای پنجشنبه مدرسه تعطیل نخواهد بود.
بنی عقیل مدیرکل انتقال خون گلستانگفت: با توجه به شرایطی که در گلستان وحود دارد با همه مشکلات آمار خونگیری ۳.۵ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار