معاون خدمات شهری شهردار گرگان گفت: همزمان با شروع فصل گرما، افزایش رطوبت و دمای شهر گرگان، جهت از بین بردن بوهای نامطبوع ناشی از کانال‌ها و جوی‌ها، "طرح ارتقای بهداشت و سلامت شهری" در مناطق سه گانه شهری اجرا شد.

اجرای "طرح ارتقای بهداشت و سلامت شهری" در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا صفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح "بهداشت و سلامت شهری" گرگان از هفتم تیرماه، اظهار کرد: شست و شو و لایروبی کانال‌ها از مهم‌ترین بخش‌های این طرح است.

وی با بیان این که آهک‌پاشی کانال‌های روباز، دریچه‌ها و حوضچه‌های آرامش از دیگر اقدامات شده برای از بین بردن بوی نامطبوع در محیط شهری است، خاطرنشان کرد: با اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۲۵ میلیون تومان، ۱۶۵ باکس مکانیزه خریداری و جایگزین باکس‌های قدیمی شد.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان با اشاره به طعمه‌گذاری برای از بین بردن حیوانات موذی، پاکسازی دیوار نوشته‌ها و بهسازی تفرجگاه‌ها در این طرح، تصریح کرد: با جداسازی محلات، مشکلات محله‌ای و منطقه‌ای گرگان شناسایی شد و با استفاده از ظرفیت واحدهای عمران شهری و مرکز فوریت‌ها برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی شد.

صفری با اشاره به مرمت پل‌های هوایی شهر گرگان، عنوان کرد: عملیات بازسازی پل‌های فلزی و پیاده‌روهای فرسوده شهر توسط اکیپ‌های فوریت‌های عمرانی شهر اجرا شد.

وی گفت: همزمان با این اقدامات عملیات ضربتی ضد عفونی معابر شهری نیز هر جمعه اجرا می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار