استاندار گلستان در دیدار ائمه جمعه استان با تاکید بر ضرورت آگاه‌سازی بیشتر شهروندان برای رعایت توصیه‌های بهداشتی گفت: همراهی و همکاری ائمه جمعه و علمای استان در مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر بوده و نشان دهنده نقش روحانیون در موضوعات مهم زندگی مردم است.

همراهی روحانیون گلستان در مقابله با کرونا قابل تقدیر است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، هادی حق‌شناس شامگاه شنبه در دیدار با ائمه جمعه استان به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران به امامت آیت‌الله طالقانی در سال ۵۸ به فرمان حضرت امام (ره) و همزمان با آن در گرگان اظهار داشت: این سخنرانی‌ها و هدایت مردم و توجه و عمل جامعه به آن نشان دهنده نقش روحانیون در موضوعات مهم زندگی مردم است.

وی تاکید کرد: باید از هر تریبونی در راستای امیدبخشی واقعی به مردم و بیان خدماتی که توسط بخش‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی ارائه می‌شود استفاده کرد.

حق‌شناس یادآور شد: با همراهی قرارگاه خاتم الانبیاء تلاش می کنیم سد نرماب و بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس و بیمارستان جایگزین برای مرکز درمانی طالقانی گرگان را ساخته، تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به خدمات دولت در گلستان گفت: در سال جاری و با وجود محدودیت های فراوان مالی دولت، بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال مطالبات گندمکاران و کلزاکاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه نماز جمعه تریبونی برای تقویت بصیرت مردم است، گفت: بدون شک دشمنان به همین دلیل از این تریبون‌ها وحشت دارند.

حجت‌الاسلام محسن کیائی با یادآوری تعطیلی نماز جمعه به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: ائمه جمعه گلستان از زمان شیوع کرونا بیکار ننشسته و علاوه بر انتشار خطبه های مکتوب، در تغسیل درگذشتگان این بیماری و رزمایش مواسات فعالیت چشمگیر و حضوری پررنگ و آگاهانه داشتند.

 سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز شنبه گفت: تاکنون ۲۸۸ هزار و ۸۳۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۹۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۵ هزار و ۴۸۴ نفر رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار