رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان:

حجت الاسلام کیائی گفت: دشمنان از تریبون های نماز جمعه وحشت دارند چراکه در همین تریبون‌ها به مردم بصیرت داده می‌شود.

دشمنان از تریبون های نماز جمعه وحشت دارند/انتشار خطبه های مکتوب در جمعه های کرونایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ حجت الاسلام محسن کیائی امروز با اشاره به پنجم مرداد،  سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در تهران به امامت مرحوم آیت الله طالقانی، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، تریبون های نماز جمعه موقتا تعطیل شده است.

وی افزود: ائمه جمعه از زمانی که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد نه تنها در میدان بودند بلکه فعالیت بیش از گذشته داشتند و با ارائه خطبه‌های مکتوب، تغسیل درگذشتگان از این بیماری و همچنین مشارکت در رزمایش مواسات فراتر از ظرفیت درخشیدند.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگداری ائمه جمعه گلستان تصریح کرد: نمازجمعه قطعاً برابر آیه قرآن کریم ذکر الله و یادگار حضرت امام (ره)و وصیت شهدای عزیزمان است، رهبر معظم انقلاب فرمودند «نماز جمعه یک قرارگاه است؛ قرارگاه ایمان، قرارگاه تقوا، قرارگاه بصیرت و قرارگاه اخلاق است؛ نماز جمعه یک اجتماع هفتگی است که مسلمانان وحدت، همدلی، یکپارچگی، انسجام و اقتدارشان را به نمایش می گذارند».

وی بیان کرد: قطعاً نماز عبادی سیاسی جمعه در دو خطبه وحدت بخش، وحدت آفرین و هم دشمن شکن است و کاملاً منتسب به ولایت و مردمی است و مطالبات به حق مردم از همین تریبون‌ها مطرح می‌شود.

حجت الاسلام کیایی یادآور شد: دشمنان قطعا از این تریبون ها وحشت دارند چرا که در همین تریبون‌ها به مردم بصیرت داده می‌شود یا بصیرت آنها تقویت می‌شود.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگداری ائمه جمعه گلستانگفت: امیدوارم که بتوانیم انشالله در همین مسیر در خطبه‌ها و نهاد نماز جمعه آنچه رضای خدای متعال است رقم زده شود و شرمنده امام(ره) و شهدا و ولی فقیه زمان نباشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار