معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور از آغاز به کار استودیو مجازی «لحظه های زندگی» از سوی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خبرداد.

آغاز به کار استودیو مجازی «لحظه های زندگی»

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، یاسر مقسم اظهار کرد: ضبط برنامه های استودیو مجازی «لحظه های زندگی» آغاز و تا سه روز ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آشنا کردن نوجوانان و جوانان با سبک زندگی اسلانی ایرانی از اهداف تولیدات این مجموعه است، افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، قرار بر این شد برنامه های مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور از طریق رسانه های مجازی اجرا شود.

معاون فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور بیان کرد: نخستین اقدام مرکز در حوزه فعالیت در فضای مجازی راه اندازی استودیو مجازی لحظه های وصال بود که در ماه مبارک رمضان برگزار و با استقبال خوب مردم منطقه همراه شد.

مقسم در ادامه با اشاره به اینکه سعی بر این است که در این برنامه ها مباحث به روز و تخصصی به خانواده و جامعه ارائه شود، تصریح کرد: دومین اقدام مرکز در این حوزه راه اندازی استودیو مجازی با محتوای گفتمان و گفتگو با حضور روحانیون و شخصیت های استانی تسنن و تشیع با موضوع سبک زندگی اسلامی از جمله ازدواج آسان، صداقت در زندگی از نگاه قرآن کریم، تاثیر رسانه و فضای مجازی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی، فرهنگ یاری رساندن و شاخصه های سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، تولیدات این استودیو بعد از عید قربان تا پایان مرداد ماه در روزهای زوج در فضای مجازی بازنشر خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار