رعیت با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاکید بر عرضه محتواهای قرآنی در فضای مجازی، گفت: فعالیت های قرآنی باید به دست مردم سپرده شود.​

فعالیت های قرآنی به دست مردم سپرده شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد رعیت» صبح امروز (سه شنبه 7 مرداد) در کارگروه قرآن ستاد محرم استان گلستان اظهار کرد: جلسات قرآنی نور، خیر و برکت خاصی دارد و همه باید به ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه کمک کنیم.

 

رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به شیوع کرونا و ارائه فعالیت های قرآنی در فضای مجازی، ادامه داد: راه اندازی یک کانال غنی که بتواند با زبان هنر مفاهیم قرآن را تکثیر کند بهتر از راه اندازی کانال های متعدد است و این اقدام باعث می شود که این کانال تبدیل به یک مرجع شود.

 

رعیت بیان کرد: فعالیت های مذهبی باید مردمی باشد و مردمی شدن این فعالیت ها سبب می شود که برخی از خرافه ها در جامعه کمتر شود.

 

رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه فعالیت های قرآنی به دست مردم سپرده شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا می توان تولیدات قرآنی در ماه محرم را به صورت عکس نوشت، اینفوگرافی و موشن گرافیک در فضای مجازی عرضه کرد.

 

رعیت یادآور شد: کارگروه تخصصی نسبت به برنامه های ماه محرم باید شکل بگیرد تا محتواهای تولیدی را ارزیابی و براساس برنامه ریزی در فضای مجازی عرضه کند.

 

وی با بیان اینکه سالروز واقعه غدیر خم را در پیشرو داریم، خاطرنشان کرد: در طول سال باید واقعه غدیر را ترویج کنیم و به آن بپردازیم و نباید واقعه غدیر را تنها به یک روز و هفته محدود کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار