​حجت الاسلام ولی نژاد گفت: قیام امام حسین (علیه السلام) دفاع از قرآن و اسلام بود و باید در ماه محرم به فعالیت های قرآنی بیشتر بپردازیم.

​اهتمام به فعالیت های قرآنی در ماه محرم/ رونق سوگواره های حسینی مجازی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» صبح امروز (سه شنبه 7 مرداد) در کارگروه قرآن ستاد محرم استان گلستان اظهار کرد: سه کارگروه زیر مجموعه یک ستاد برای برنامه ریزی سوگواره های حسینی در ایام محرم در اداره کل تبلیغات اسلامی استان تشکیل شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در ستاد شئون فرهنگی نسبت به حذف خرافه و پیراهه ها اقدام می کنیم و همچنین در کارگروه دیگر به موضوع برنامه های هیئت های مذهبی و مداحان می پردازیم.

 

حجت الاسلام ولی نژاد تاکید کرد: در صورت اینکه وضعت قرمز کرونا را در ایام محرم در استان شاهد باشیم برخی از برنامه های تجمعی و کاروانی در ماه محرم برگزار نخواهد شد.

 

وی به فعالیت کارگروه قرآن ستاد محرم استان گلستان اشاره کرد و افزود: قیام امام حسین (علیه السلام) دفاع از قرآن و اسلام بود و باید در ماه محرم به فعالیت های قرآنی بیشتر بپردازیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کردند که به شکل وسیع برنامه های محرم برگزار می شود ولی قطعا بسیاری از برنامه های تجمعات و دسته روی ها تحت الشعاع شیوع کرونا قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: در صورتی که شیوع ویروس کرونا اجازه اجرای برنامه های وسیع و رسمی را در ماه محرم به ما ندهد از برنامه های جایگزین در بستر فضای مجازی بهره خواهیم برد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار