مجید برزگر نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینمای مستقل ایران ۲۳ و ۲۴ مرداد سال‌جاری در کارگاه کارگردانی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در شهر گرگان حضور پیدا می‌کند.

جزییات کارگاه کارگردانی مجید برزگر اعلام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفاع‌پرس، اولین کارگاه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با حضور مجید برزگر با موضوع بازنگری در عناصر فیلم کوتاه (با تاکید بر کارگردانی) ۲۳ و ۲۴ مرداد در شهر گرگان برگزار می شود.

این کارگاه که به منظور ارتقای سطح کیفی آثار فیلمسازان و نتیجه بخشی برگزاری جشنواره با مدیریت آموزشی سعید پوراسماعیلی برگزار می شود، طی دو روز در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی با رعایت شرایط بهداشتی و اعمال محدودیت هایی برای پیشگیری از انتقال کرونا در جریان خواهد بود.

همچنین مسئولیت برگزاری این کارگاه ها را انجمن سینمای جوانان گرگان با مدیریت مهدی صاحبدل برعهده دارد. هنرجویان و علاقه مندان استان های گلستان، مازندران و خراسان شمالی که مایل به حضور در این کارگاه هستند، می توانند با شماره ۰۹۱۱۸۶۷۵۱۵۶ تماس بگیرند.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی به دبیری سعید نجاتی با محوریت موضوع سیره علمی و عملی امام رضا علیه السلام به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اسفند ماه امسال در شهر گرگان برگزار خواهد شد.

فراخوان این رویداد سینمایی در سایت www.golestan.shamstoos.ir قرار دارد و شناسه این جشنواره در اینستاگرام @razavishortfilmfestival است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار