مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان گفت: در روز عید قربان بیش از 200 راس گوسفند ذبح شده و بین نیازمندان استان توزیع می شود.

ذبح 200 راس گوسفند برای توزیع بین نیازمندان گلستانی در روز عید قربان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد مهدی سلمانزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با مشارکت کمیته امداد استان، مرکز نیکوکاری مصلی، موکب حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیش از 200 راس گوسفند تهیه شده تا در روز عید قربان برای نیازمندان استان ذبح شود.
وی تصریح کرد: قرار است بخشی از این دام‌ها در مرکز استان و بخشی دیگر در قربانگاهی که  در منطقه اینچه‌برون در نظر گرفته شده ذبح شود و بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد توزیع شود.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان ادامه داد: افراد تحت‌پوشش کمیته امداد و دیگر نیازمندان توسط گروه‌های جهادی و کمیته امداد شناسایی شدند که گوشت‌های قربانی در بسته‌های کاملا بهداشتی آماده و بین آنها توزیع می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تلاش داریم با توجه به شرایط کنونی استان نسبت به شیوع کرونا تمام پروتکل‌های بهداشتی در مرحله ذبح و توزیع رعایت شود تا سلامت افراد جامعه نیز حفظ شود.
سلمانزاده گفت: از همه مردم استان گلستان  به ویژه مردم خوب اهل‌سنت درخواست داریم تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام عید و ذبح قربانی خود حتی‌الامکان از دید و بازدید و تجمعات در این ایام خودداری کنند تا دوباره شاهد وضعیت سفید و عادی در استان باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار