فرماندار گنبدکاووس با اشاره به احصای پروژه‌های نیمه تمام ادارات و نهادهای دولتی این شهرستان، گفت: به منظور تکمیل این پروژه‌ها 85 میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای پیش‌بینی شده است.

پیش بینی 85 میلیاردی اعتبارات تملک دارایی در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تلاش همه جانبه مسوولان این شهرستان برای کنترل شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: به صورت ویژه از کادر بهداشتی و درمانی شهرستان گنبدکاووس تشکر می‌کنم که حدود 6 ماه است بدون استراحت مشغول مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی هستند.

وی با بیان اینکه انتظار ما از مردم شریف و عزیز گنبدکاووس رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از رفت و آمدهای غیر‌ضرور است، افزود: با توجه به خستگی کادر درمان، محدودیت فضای درمانی و تغییر شکل عملکردی مداوم ویروس کرونا از همه مردم می‌خواهیم برای سلامت خود، خانواده و همشهریان خود بیش از گذشته مراعات کنند.

فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه عید سعید قربان برای همه ما ارزشمند و معظم است، خاطرنشان کرد: توصیه ما به مردم عزیز این است که در این ایام از دید و بازدیدهای حضوری پرهیز کرده و به احوالپرسی تلفنی و غیرحضوری به دلیل شیوع بیماری کرونا و خطرات مهلک این بیماری بسنده کنند.

کریمی با اشاره به اینکه اگر همکاری مردم در روزهای پیش‌رو را نداشته باشیم به طور قطع نمی‌توانیم جلوی افزایش آمار ابتلا به کرونا را بگیریم، ادامه داد: شهرستان گنبدکاووس در دوره اوج نخست این بیماری در اسفند و فروردین ماه گذشته با همکاری و همیاری مردم بسیار خوب عمل کرد که امیدواریم در این دوره نیز با موفقیت و سربلندی در برابر این بیماری ایستادگی کند.

وی از پیش‌بینی اعتبار 850 میلیارد ریالی تملک‌دارایی سرمایه‌ای برای شهرستان گنبدکاووس در سال 1399 خبر داد و گفت: اعتبارات تملک‌دارایی سرمایه‌ای را ویژه پروژه‌های نیمه تمام ادارات و نهادها در نظر گرفته‌ایم.

فرماندار گنبدکاووس با اشاره به اینکه مدیران و روسای ادارات باید پیگیر جذب این اعتبارات از دستگاه‌های استانی خود باشند، تصریح کرد: امروز نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس اعلام آمادگی کرده است تا برای احقاق حقوق ادارات شهرستان در سطوح استانی و ملی در کنارشان باشد که انتظار داریم از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار