​گرزین گفت: با همت خیران استان ۷۵ بسته ازدواج در بین زوج های جوان گلستانی توزیع شد.

​۷۵ بسته ازدواج در بین زوج های جوان گلستانی توزیع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «ناصر گرزین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ازدواج سنت پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) است و در راستای تسهیل ازدواج جوانان یکی از حلقه های مفقوده در استان عدم وجود مجمع خیرین ازدواج جوانان بود که امسال از حدود یک ماه گذشته این مجمع با همکاری اداره ورزش و جوانان شکل گرفته است.

 

رئیس هیئت مدیره انجمن خیران ازدواج گلستان ادامه داد: از ابتدای راه اندازی این مجمع تلاش شد اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و برنامه های مختلفی را برای هفته ازدواج تدارک دیدیم.

 

گرزین بیان کرد: در هفته ازدواج با راه اندازی خانه ازدواج جوانان در بافت تاریخی گرگان به ازدواج آسان جوان کمک کردیم و استقبال خوبی زوج های جوان داشتند و روزانه دو تا سه مراسم عقد در این مکان برگزار شد.

 

وی بیان کرد: به منظور حمایت از جوانان در امر ازدواج تفاهم نامه ها با دستگاه های مختلف منعقد شد و همچنین در نشست با استاندار گلستان سند ساماندهی ازدواج جوانان را در استان رونمایی کردیم.

 

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین ازدواج گلستان متذکر شد: تهیه سبد ازدواج با استفاده از ظرفیت خیران یکی دیگر از اقدامات مجمع خیران ازدواج استان بود و در این راستا توانستیم 75 سبد را در طول این هفته تقدیم زوج های جوان کنیم.

 

گرزین با بیان اینکه در تهیه این سبدها بیشترین همکاری را خیران داشتند، ابراز داشت: این بسته های ازدواج شامل فرش 12 متری، اجاق گاز و یک سری ظروف چینی است و ارزش ریالی این بسته ها 300 میلیون تومان برآورد می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار