رئیس هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان گلستان گفت: طرح بررسی ضریب ایمنی در مدارس و مهدهای کودک استان گلستان اجرا می‌شود.

 طرح بررسی ضریب ایمنی در مدارس استان گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛حسین ویزواری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح ضریب ایمنی در مدارس و مهدهای کودک از هفته آینده با کمک چندین دستگاه اجرایی در همه مدارس و مهدهای کودک استان گلستان اجرا می‌شود.

رئیس هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با اشاره به اینکه طرح بازدید از وسایل گرمایشی مدارس پس از انعقاد تفاهمنامه از هفته بعد اجرای خواهد شد، تاکید کرد: این طرح با کمک سازمان نظام مهندسی ساختمان وهمکاری شرکت گاز، سازمان تجهیز و نوسازی مدارس، سازمان بهزیستی و آموزش و پرورش استان گلستان در مدارس سراسر استان و مهدهای کودک اجرا خواهد شد.

ویزواری ادامه داد: این طرح به صورت رایگان اجرایی خواهد شد و 300 مهندس ناظر شرکت گاز در این طرح همکاری خواهند کرد.

رئیس هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان گلستان خاطرنشان کرد: این طرح از هفته آینده پس از مشخص شدن حدود وظایف این گروه آغاز می‌شود.

 ویزواری تاکید کرد: ما برای نخستین بار در کشور، طرح بازدید از مدارس استان گلستان و بررسی میزان ضریب ایمنی این مدارس را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و پیوست این طرح را به سازمان نظام مهندسی کشور ارسال کرده‌ایم و امیدواریم این طرح در سراسر کشور اجرایی شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار