​نظرعباسی گفت: بیمه سلامت استان گلستان سالانه بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان یارانه پرداخت می کند.

​پرداخت بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان یارانه در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عباس نظر عباسی» با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: نزدیک به یک میلیون و 100 هزار نفر  از جمعیت استان گلستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که این میزان 60 درصد جمعیت استان گلستان را شامل می شود.

 

معاون پشتیبانی و توسعه منابع  اداره کل بیمه سلامت گلستان ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی و نیروهای مسلح قشری محدودی از جامعه را تحت پوشش بیمه درمان نگاه می دارد و بخش بزرگی از جامعه از جمله روستائیان باقی می مانند که بیمه سلامت در تلاش است که این اقشار را تحت پوشش قرار دهد.

 

نظرعباسی یادآور شد: در سال 98  آزمون وسع برای حق بیمه سلامت مطرح شد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئولیت این موضوع را برعهده دارد و براساس دهک ها و شرایط مالی افراد میزان پرداخت حق بیمه سلامت برای افراد مشخص می شود.

 

معاون پشتیبانی و  توسعه منابع  اداره کل بیمه سلامت گلستان ابراز داشت: افراد بهزیستی و مددجویان کمیته امداد و افرادی که درآمد آنچنانی ندارند در آزمون وسع به صورت رایگان بیمه سلامت می شوند.

 

نظر عباسی تاکید کرد: بیمه سلامت سالانه بیش از 350 میلیارد تومان در استان یارانه پرداخت می کند و این تنها قسمتی از هزینه هایی است که بیمه سلامت می پردازد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار