مدیر کل امور مالیاتی گلستان اظهار داشت: بهره برداری پروژه ‏های عمرانی از محل درآمدهای مالیاتی، باید به مردم اطلاع رسانی شود تا ازآثار مالیات پرداختی خود آگاه شوند.

آگاه سازی مردم از آثار پرداخت مالیات

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از رسانه مالیاتی ایران، هزارجریبی، مدیر کل امور مالیاتی گلستان در دیدار با مدیر کل امور مالیاتی صدا وسیمای استان، اظهارکرد: نقش رسانه ها در اطلاع‌ رسانی و فرهنگ‌ سازی بسیار مهم بوده و با توجه به این جایگاه می‌ توانند در فرهنگ‌ سازی مالیاتی و تبیین نقش و اهمیت جایگاه مالیات، اثرگذار باشند.
هزارجریبی با بیان اینکه، رسانه ‌ها در ارتقای فرهنگ مالیاتی نقش بی بدیلی دارند و ما آمادگی داریم تا تعاملات خود با رسانه ‌های استانی را افزایش دهیم،گفت: صداو سیما می تواند با تولید برنامه های تاثیرگذار در خصوص نقش مالیات در جامعه، با همکاری و نظرات کارشناسانه اداره کل امور مالیاتی، به عمران و آبادانی استان کمک کند.
مدیر کل امور مالیاتی گلستان تاکید کرد: اگر مردم با نحوه هزینه کرد مالیات که کمک به توسعه استان است، آشنا شوند، تعامل بهتری با امور مالیاتی خواهند داشت و صداوسیما می تواند در فرهنگ سازی این بخش به ما کمک کند.
مدیر کل صدا وسیمای مرکز استان گلستان نیز با تاکید بر لزوم شفاف ‎ سازی مالیاتی و بستن گلوگاه های فرار مالیاتی گفت: مالیات یکی از مهم ‎ ترین منابع درآمدی و ابزار بسیار موثری با هدف توسعه همه جانبه کشور است.
وی در ادامه افزود: فرار مالیاتی از نگرانی‌های جامعه امروز بوده و فرهنگ ‎ سازی نقش بسیار سازنده ای در ترغیب مردم به پرداخت مالیات دارد.
مدیرکل صدا وسیمای مرکز استان گلستان در خاتمه، بر افزایش تعاملات بین اداره کل امور مالیاتی و صداوسیمای استان در راستای نهادینه شدن فرهنگ مالیاتی درجامعه و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به شهروندان و تسهیل مسیر اجرای قوانین تاکید کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار