«حمید کاویانی» معاون رادیوی صداوسیمای استان گلستان گفت: با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تمام برنامه‌ها و تولیدات رادیویی و تلویزیونی صداوسیما با محوریت دفاع مقدس خواهد بود.

تولیدات صداوسیما با محوریت دفاع مقدس خواهد بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفاع‌پرس از گرگان، بمناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی در خصوص تولیدات رادیویی و تلویزیونی در استان گلستان برگزار شد.

در ابتدای این دیدار سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان ضمن تبریک به مناسبت دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار بر این است که کاری انجام شود که پختگی و الگوی دفاع مقدس به منصه ظهور برسد، لذا با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های همایشی و میدانی قابل اجرا نیست و بهترین فضا برای اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس، فضای رسانه و فضای مجازی است، لذا ظرفیت صداوسیما برای پوشش این برنامه‌ها بسیار قابل توجه است.

در ادامه «حمید کاویانی» معاون رادیویی صداوسیمای گلستان گفت: با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تمام برنامه ها و تولیدات رادیویی و تلویزیونی صداوسیما با محوریت دفاع مقدس خواهد بود، لذا چند کار مختص چهل سالگی دفاع مقدس، در دست کار داریم.

وی به برنامه‌های شاخص واحد رادیویی استان اشاره کرد و گفت: برنامه رادیویی «روایت ناتمام» با موضوع خاطرات خانواده معظم شهدا ضبط شده و بصورت مکتوب و در قالب کتاب رونمایی خواهد شد.

کاویانی گفت: رونمایی از کتابهای صوتی، برنامه رادیویی دو رکعت عشق، نمایش نامه های رادیویی زندگی سرداران شهید استان، مسابقه رادیویی هم سنگر و ساخت برنامه های کوتاه شهدای مدافع حرم از مهمترین برنامه‌ها و تولیدات رادیویی صداوسیمای گلستان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس خواهد بود.   

در پایان در خصوص برنامه زنده تلویزیونی ترکیبی نیز بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد این برنامه هر هفته به مدت 5

 

ارسال نظر

آخرین اخبار