دبیر موسسه مردم نهاد آوای جوانان پویا با اشاره به تلاش برای ساخت اثری ماندگار برای تجلیل از مقام شامخ شهید قاسم سلیمانی، گفت: با همکاری جهاد دانشگاهی و اداره ورزش و جوانان این اثر موسیقی فاخر تولید خواهد شد.

تولید اثر فاخر موسیقی با عنوان «سردار دل‌ها» در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی باقریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به فعالیت‌های این موسسه در ایام شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی شیوع این بیماری تلاش کردیم تا با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا در شهرستان در حد وسع خود اقدامات شاخصی را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه در پیک نخست شیوع بیماری به همراه تعدادی از سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان و راه‌اندازی پویش همدلی سمن‌ها اقدامات بسیار خوبی را اجرایی کردیم، افزود: این اقدامات که از اقدامات فرهنگی، رسانه‌ای و آموزشی گرفته تا توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی و سلامت بود چندین بار مورد تحسین و تقدیر استاندار محترم، مسوولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

دبیر موسسه مردم نهاد آوای جوانان پویا با تاکید بر اینکه در موج دوم شیوع بیماری کرونا تلاش کردیم تا به ایفای نقش در حوزه‌های مختلف بپردازیم، خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع حدود ۳۰۰ بسته معیشتی، توزیع ۲ هزار ماسک بهداشتی، تهیه چندین کلیپ آموزشی، تهیه محتوای فرهنگی متناسب و طبخ حدود یک‌هزار و ۵۰۰ غذای گرم ویژه آسیب دیدگان از کرونا از جمله اقدامات این موسسه بوده است.

باقریان بر لزوم حضور موسسات مردم‌نهاد در حوزه اقدامات فرهنگی اثرگذار و ماندگار تاکید کرد و گفت: به همین منظور قصد داریم یک اثر فاخر موسیقی را با استفاده از ظرفیت‌های بومی شهرستان پیرامون شخصیت والای شهید سپهبد قاسم سلیمانی تولید کنیم.

وی با اشاره به همکاری مرکز آموزش جهاد دانشگاهی و اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس در تولید این اثر، گفت: امیدواریم بتوانیم از این اثر شاخص که به صورت کاملا حرفه‌ای تنظیم و تولید خواهد شد در پائیز امسال رونمایی کنیم.

دبیر موسسه مردم نهاد آوای جوانان پویا عنوان این قطعه موسیقی را «سردار دل‌ها» عنوان کرد و گفت: اگر خداوند متعال توفیق دهد در نظر داریم با همکاری مرکز آموزش جهاد دانشگاهی شهرستان گنبدکاووس پس از تولید این اثر اقدام به شناسایی و پرورش چندین خواننده انقلابی برای بهره‌مندی از فضای هنر در راستای اهداف انقلاب کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار