سرپرست شرکت آب منطقه‌ای گلستان از آغاز عملیات برچیده شدن جاده جناح غربی سد نرماب توسط شرکت «سپاسد» خبر داد.

آغاز عملیات برچیدن جاده جناح غربی سد «نرماب»/ احداث سایت جدید «جنگلده بالا»

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، سید محسن حسینی صبح امروز پس از بازدید از سد در دست احداث نرماب در شهرستان مینودشت و جلسه با مشاور و پیمانکار طرح اظهار کرد: به لطف خداوند و با همکاری اهالی محترم روستای «جنگلده بالا» و فرمانداری مینودشت، عملیات برچیدن جاده جناح غربی سد «نرماب» توسط شرکت سپاسد آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه به زودی خاکریزی این بخش از سد سرعت خواهد گرفت، تصریح کرد: احداث سایت جدید روستای «جنگلده بالا» توسط بنیاد مسکن استان شروع شده و خاکبرداری خیابان‌های اصلی در حال انجام است.

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان ادامه داد: با همکاری شورای اسلامی، دهیار و معتمدین روستای «جنگلده بالا»، جانمایی ۲۰۰ واحد مسکونی به نام تمام خانوارها انجام شده و ساخت فاز اول واحدهای مسکونی نیز در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

*  امیدواریم تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰ آبگیری اولیه سد نرماب آغاز شود

حسینی تصریح کرد: در راستای آسایش مردم این روستا، جاده میان بر برای نزدیک شدن مسیر موقت تردد مردم در حال احداث است و پیشرفت مناسبی دارد و تا اتمام آن، چند خودرو کرایه متعلق به اهالی روستا، با اخذ هزینه از شرکت آب منطقه ای، نسبت به ایاب و ذهاب رایگان مردم اقدام می‌کند.

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: اجرای آسفالت معابر و احداث مسجد «جنگلده پایین» نیز در حال انجام است و در موعد مقرر به اتمام خواهد رسید.

حسینی اعتبار سال ۱۳۹۹ سد نرماب را در پیوست قانون بودجه، ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز با موافقت وزارت نیرو در حال پیگیری است و امیدواریم به لطف خداوند تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰ آبگیری اولیه سد آغاز شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار