در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گنبدکاووس؛

فرمانده نیروی انتظامی گنبد از دستگیری ۱۰ سارق و کشف ۳۸ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گنبدکاووس، خبر داد.

دستگیری ۱۰ سارق و کشف ۳۸ فقره سرقت در گنبد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرهنگ محمود علی فر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از دستگیری ۱۰ سارق و کشف ۳۸ فقره انواع سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور ایجاد فضای ناامن برای مجرمان در جهت پیشگیری از وقوع جرائم به ویژه جرم سرقت، دستگیری سارقان، اراذل و اوباش، متهمان تحت تعقیب و متواری، خرده‌فروشان مواد مخدر و ... در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی افزود: با تلاش بی وقفه ماموران در پاکسازی ۱۴ پاتوق ۴۷ خرده‌فروش مواد افیونی و معتاد متجاهر دستگیر و ۲ کیلو و ۲۳۰ گرم انواع مواد مخدر از پاتوق های آنان کشف شد.

وی همچنین اظهار داشت: دستگیری ۸۲ متهم متواری و تحت تعقیب، توقیف ۴۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک و مزاحمان خیابانی، کشف ۳ هزارو ۴۶۰ نخ سیگار قاچاق، ۳ سلاح غیرمجاز و ۲ دستگاه تلویزیون ال ای دی خارجی قاچاق از دیگر موفقیت‌های طرح مذکور بوده است.

 فرمانده انتظامی گنبدکاووس در خاتمه با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت شهروندان خواست: هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص مخلان نظم آرامش و آسایش شهروندان دارند آن را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار