سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان عنوان کرد

میقانی گفت: ۱۶ هزار و ۱۲۰ نفر عضو داوطلب در جمعیت هلال احمر استان گلستان فعالیت می کنند.

فعالیت ۱۶ هزار داوطلب در جمعیت هلال احمر گلستان/ مرکز شیمی درمانی سرپایی در هفته دولت افتتاح می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «فرهاد میقانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: جمعیت هلال احمر از نظر وضعیت لجستیک، ناوگان حمل و نقل و تجهیزات امدادی شرایط خوبی دارد اما با توجه به حادثه خیز بودن استان نیاز است تجهیزات هلال احمر استان تقویت شود.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان متذکر شد: شعار «هرخانواده یک امدادگر» در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار دارد و در این مبحث با توجه به شیوع ویروس کرونا، آموزش های مجازی نیز در نظر گرفته شده است.

 

میقانی افزود: در جمعیت هلال احمر برای پوشش خوب حوادث احتمالی، تیم های امدادی و تخصصی در حال ارائه خدمت در شاخه های مختلف را تقویت می کنیم.

 

وی افزود: لازمه فعالیت در جمعیت هلال احمر تقویت تیم های امدادی است لذا فعالیت های متنوعی در حوزه های مختلف اعم از جوانان، داوطلبان و درمان پیگیری می شود.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان ابراز داشت: یکی از ظرفیت های بسیار خوب در مجموعه جمعیت هلال احمر داوطلبان و خیرین به شمار می روند و در حوزه پزشکی نیز بهترین پزشکان استان داوطلب هلال احمر هستند که در کاروان های سلامت و مناطق محروم در مناطق استانی و فرا استانی فعالیت دارند.

 

میقانی افزود: یکی از برنامه های جمعیت هلال احمر راه اندازی خانه های هلال روستایی و یا هلال کوچک در روستاها است تا با راه اندازی آن از ظرفیت جوامع روستایی برای پاسخگویی در حوادث بهره بیشتری ببریم.

 

وی متذکر شد: در مجموع در جمعیت هلال احمر استان 16 هزار و 120 نفر عضو داوطلب فعالیت می کنند.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان  متذکر شد: با مشارکت خیران و داوطلبان مرکز شیمی درمانی سرپایی بندرترکمن احداث و ساخته شد و در حال تجهیز آن هستیم و در هفته دولت فاز نخست آن به بهره برداری می رسد.

 

میقانی متذکر شد: مراکز فیزیوتراپی جمعیت هلال احمر استان گلستان از یک مرکز به 6 مرکز افزایش یافته و 6 میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار