معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد

جعفری گفت: در خصوص برگزاری تجمعات بدون در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی و مراسم عروسی و عزا ۷۲ مورد اخطار صادر شده است و ۶۴ پرونده نیز در این رابطه به دادگاه معرفی شدند.

تشکیل ۶۴ پرونده برای برگزاری مراسم عروسی و عزا در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «ناهید جعفری» ظهر امروز (شنبه 25 مرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در شهرستان ها در هفته گذشته نوسان داشت و حتی شیوع ویروس کرونا در گرگان به 3.23 به ازای هر100 هزار نفر نیز داشتیم.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: آق قلا، بندرترکمن، رامیان، گالیکش، گمیشان و مراوه تپه در سطح استان در وضعیت زرد قرار دارند و نباید با زرد شدن شرایط، خیال مردم از شیوع ویروس کرونا و مرحله پرخطر راحت شود.

 

جعفری با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 551 مورد اماکن عمومی به دلیل تخلف پلمپ شده است، افزود: در این ایام تلاش شده که با تجمعات و برگزاری مراسم عروسی و عزا برخورد شود.

 

وی افزود: در خصوص برگزاری تجمعات بدون در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی و مراسم عروسی و عزا ۷۲ مورد اخطار صادر شده است  و ۶۴ پرونده نیز در این رابطه به دادگاه معرفی شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار