​جعفری گفت: در ماه اخیر تقریبا ۶۶ مورد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۱۸۱ مورد اماکن عمومی متخلف در استان گلستان پلمپ شده است.

​۱۸۱ مورد پلمپ اماکن عمومی متخلف در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «ناهید جعفری» شامگاه امروز (دوشنبه 30 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از اواسط خرداد به تدریج بر تعداد بیماران ما افزوده شد و این وضعیت همچنان تداوم یافته است و به نقطه ای رسیدیم که همه شهرستان وضعیت قرمز قرار دارند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: تعداد بیماران در همه شهرستان به صورتی است که در وضعیت پرخطر قرار دارند و مردم باید محدودیت ها را رعایت کنند تا انتقال ویروس کرونا از فردی به فرد دیگر کاهش یابد.

 

جعفری متذکر شد: با محاسبات روز گذشته شاهد آن هستیم که شهرستان های مینودشت و کردکوی روند افزایشی دارد و در گنبدکاووس میزان بیماران نسبت به روز گذشته کاهش یافته است اما هنوز در وضعیت قرمز قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا بازرسی های کارشناسان بهداشت در استان تشدید شده است، متذکر شد: در شرایط عادی از همه اماکنی که با زندگی افراد مرتبط است بازدید می کنیم تا از سلامت جامعه صیانت کنیم.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: سامانه کشوری 190 و سامانه استانی  3150 برای دریافت گزارشات مردمی و تخلفات در نظر گرفته شده است.

 

جعفری یادآور شد: بسته به میزان تخلف با متخلفان در حوزه بهداشت عمومی برخورد می کنیم و این برخورد می تواند پلمپ یا تشکیل پرونده قضایی برای متخلف باشد.

 

وی افزود: در ماه اخیر تقریبا ۶۶ مورد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۱۸۱ مورد اماکن عمومی متخلف در استان گلستان پلمپ شده است.  

 

ارسال نظر

آخرین اخبار