وزیری از وجود یک هزار و ۱۷۸ آزاده در گلستان خبر داد و گفت: ۴۲ نفر از این افراد در مدت ۳۰ سال گذشته دارفانی را وداع گفتند و دو تن از این عزیزان به شهادت رسیدند.

وجود ۱۱۷۸ آزاده در استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «اسرافیل وزیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، گفت: سی امین سال ورود آزادگان را به میهن اسلامی جشن می گیریم و با توجه به شیوع ویروس کرونا نمی توانیم مثل سنوات گذشته برنامه های تجمعی را برگزار کنیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ادامه داد: امسال برنامه های ما نسبت به سال گذشته متنوع تر شده است و بسیاری از مردم در فضای مجازی قدردانی خود را از آزادگان نشان می دهند.

 

وزیری با بیان اینکه ایثار و از خودگذشتگی آزادگان ما فراموش شدنی نیست، متذکر شد: به این مناسبت در سراسر شهرستان های استان با تعدادی از آزادگان با حفظ پروتکل های بهداشتی ارتباط خواهیم داشت و از یکی از آزادگان در کادر درمان نیز قدردانی می شود.

 

وی با بیان اینکه این مراسم در کشور نیز با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهوری در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در شهرستان ها با حضور فرمانداران نیز از برخی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس تقدیر می شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان متذکر شد: یک هزار و 178 آزاده در گلستان وجود دارد که 42 نفر از این افراد در مدت 30 سال گذشته دارفانی را وداع گفتند و دو تن از این عزیزان به شهادت رسیدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار