حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی ویژه برنامه هایی در ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه شاخص استان گلستان در نظر گرفته شده است.

​برگزاری ویژه برنامه های ضیافت الهی در بقاع متبرکه گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اداره کل اوقاف و امور خیریه در استان گلستان ویژه برنامه های برای ضیافت الهی در بقاع متبرکه شاخص استان در نظر گرفته است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با اشاره به بهره گیری از فضای مجازی در اجرای این برنامه ها، ادامه داد: این برنامه ها در شهرستان گرگان در امامزاده عبدالله (علیه السلام)، امامزاده طیب (علیه السلام) قرن آباد، امامزاده بی بی هور و بی بی نور (علیه السلام) و امامزاده 9 تن (علیه السلام) در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد یادآور شد: در اجرای این برنامه ها از نخبه های دینی و مذهبی و روحانیون برجسته استان به کارگیری شده است و ویژه برنامه هایی نیز در شب های قدر و مناسبت های مذهبی تدارک دیده شده است.

 

وی گفت: در گنبدکاووس و امامزاده یحیی بن زید (علیه السلام) نیز در ماه مبارک رمضان برنامه هایی شامل پیشواز ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه های ولادت امام حسین مجتبی (علیه السلام)، شب های قدر و عید سعید فطر و کرسی تلاوت قرآن در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان خاطرنشان کرد: در شهرستان مینودشت در امامزاده جعفر (علیه السلام)، در آزادشهر در امامزادگان محمد بن جعفر صادق و محمد بن زید بن حسین (علیه السلام) ویژه برنامه هایی در ماه ضیافت الهی تدارک دیده شده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد خاطرنشان کرد: در شهرستان بندرگز در امامزاده علیرضا (علیه السلام)، در رامیان در امامزاده قاسم (علیه السلام) دلند، در علی آباد کتول در امامزادگان هارون (علیه السلام) الازمن و امامزاده عبدالله (علیه السلام) فندرسک نیز برنامه های متنوعی از جمله قرائت دعای روزانه ماه مبارک رمضان، دعای افتتاح و کرسی تلاوت ویژه شب های قدر در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: در شهرستان کردکوی نیز در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه قرائت جزخوانی و قرآن کریم به همراه تفسیر آیات و همچنین ویژه برنامه هایی در مناسبت های مذهبی و شب های قدر در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تأکید کرد: این برنامه ها در شهرستان کردکوی در امامزادگان مجید (علیه السلام)، امامزاده ابراهیم (علیه السلام) النگ، امامزادگان عبدالله و فضل الله (علیه السلام) روشن آباد اجرا خواهد شد.

 

گفتنی است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از صفحه های مجازی و بهره گیری معنوی از این برنامه ها می توانند به سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان به آدرس golestan.oghaf.ir مراجعه کنید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار