چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

«محمدرضا کاظمی» گفت: نصب تصاویر و تمثال شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم علاوه بر خلق محیط معنوی در سطح شهر، الگویی در جهت ترویج فرهنگ شهادت و انتقال پیام شهدا به عموم مردم است.

نصب تصاویر شهدا در شهر زمینه‌ساز خلق محیطی معنوی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در گرگان اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ارزش‌ها و اعتقادات شهدا از مسائلی است که متولیان فرهنگی جامعه باید به آن توجه داشته باشند و می بایست همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی به فراخور توانایی و ظرفیت‌های در اختیار، در این زمینه مشارکت کنند.

وی افزود: نصب تصاویر و تمثال شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم، خواسته بحق خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگر شهر گرگان بود و خیلی‌ها معتقد بودند گرگان با همه زیبایی‌هایش، از نبود تصاویر شهدا در سطح شهر رنج می کشد.

کاظمی گفت: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند "نام شهید و عنوان شهادت بر فراز کوی‌ها و برزن‌ها افتخار و موهبتی برای کشور است"، نصب تندیس و تصاویر ارزشمند شهدای گرانقدر استان در خیابان های شهر گرگان به همت مسئولین شهرستانی و همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس انجام شد تا علاوه بر خلق محیط معنوی در سطح شهر و پاسخ به مطالبه بحق مردم شریف گرگان، الگویی در جهت ترویج فرهنگ شهادت و انتقال پیام شهداء به عموم مردم باشد.

وی بیان داشت: در همین راستا از همه کسانی که در خلق این کار ارزشمند سهیم بودند بخصوص شهردار و شورای اسلامی شهر گرگان و سپاه نینوای گلستان تقدیر و تشکر داریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار