بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان؛

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

ایستادگی و مقاومت آزادگان ملت ایران را عزتمند و سربلند کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

تاریخ دفاع مقدس سرشار از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و بزرگمردانی است که در این مسیر به اسارت نیروهای دشمن درآمدند و دوران بسیار سختی را تجربه کردند.

ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان در زندان های مخوف رژیم بعث، نه تنها موجب تضعیف روحیه دشمن شد بلکه ملت ایران را عزتمند و سربلند کرد و قدرت‌های جهانی متوجه شدند در صورت مواجهه با ملت ایران با حریفی سخت و مقاوم مواجه هستند. این وجه از بازدارندگی در پناه مقاومت و مجاهدت آزادگان به ایران عزیز هدیه شد و ملت، نعمت پرقدر آنان را پاس می دارد.

لذا سالروز بازگشت عزتمندانه آزادگان غیور به میهن عزیز اسلامی را به محضر رهبر معظم اسلامی تمامی آزادگان معزز، خانواده شریف آنان و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

/دفاع پرس

ارسال نظر

آخرین اخبار