رزمایش سراسری اهدای خون پیشکسوتان جهاد و شهادت دراستان گلستان برگزار شد .

اهدای خون پیشکسوتان جهاد وشهادت دراستان گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گلستان  ، سرهنگ پاسدارمنصورکرمسئول بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان گلستان گفت :  بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت ، به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ، رزمایش سراسری اهدای خون درروزه 25 و 26 مردادماه با شعار ، دیروز اهدای خون برای عزت و امنیت و امروز اهدای خون برای سلامت هموطنان و جامعه ، را در سراسر  استان گلستان برگزار کرد.
سرهنگ پاسدارمنصور کر افزود: با هدف رعایت دستورالعمل ها و نکات بهداشتی و سلامتی ، در بدو ورود به داوطلبان ، اقلام بهداشتی توزیع و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شد.
مسئول بسیج پیشکسوتان  تصریح کرد: اهدای خون امروز جهاد در عرصه سلامت است و بسیجیان و رزمندگان همانگونه که در دوران دفاع مقدس برای امنیت کشور و انقلاب جان خود را فدا کردند امروز نیز این آمادگی را دارند تا با اهدای خون خود ، به افراد نیازمند کمک کرده و سلامتی را به بیماران هدیه کنند.
وی  خاطر نشان کرد: در ماههای اخیر نیز پیشکسوتان بسیجی استان با تاسی از ائمه اطهار و فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار اقدام به جمع آوری کمک و تهیه 1200 عدد سبد معیشتی و توزیع آن در بین اقشار نیازمند کرده وبا حضور در درب منازل افراد  نیازمند  از آن ها سرکشی ودلجویی کردند.
 
 
گفتنی است دراین رزمایش 70 نفر از عزیزان پیشکسوت بسیج جهاد شهادت استان  توانستند خونشان را اهدا نمایند .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار