فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در راستای اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان تلاش داریم با همکاری شهرداری میدان اصلی شهر را به فضای جبهه و جنگ تبدیل کنیم و امیدواریم یادمان سردار افسر دبیر را در میدان بسیج نصب کنیم.

تندیس سرداران دوران دفاع مقدس در گنبدکاووس احداث می‌شود

به گزارش گلستان24، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در نشست خبری برنامه‌های اجلاسیه 4 هزار شهید شهرستان گنبدکاوس اظهار داشت: ارزشی‌ترین، محتواترین، باعظمت‌ترین و ماندگارترین برنامه در حوزه دفاع مقدس، برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان است که با نگاه مقدس به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارزش به خانواده آنان و ارزش به رزمندگان، جانبازان و ایثارگران است.

وی افزود: یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌هایی در 10 سال گذشته انجام خواهد شد کنگره بزرگ رزمندگان در شهرستان است که به میزبانی فرمانده کل سپاه انجام خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: از ظرفیت سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه برای رفع برخی مطالبات شهرستان استفاده خواهیم کرد و بتوانیم با نگاه محرومیت‌زدایی مطالبی را به وی انتقال دهیم.

وی اظهار کرد: برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و نشر فرهنگ بسیجی و شهادت انتظار داریم اصحاب رسانه به ما کمک کنند.

کریمی تصریح کرد: تلاش داریم با همکاری شهرداری، میدان اصلی شهر را براساس مصوبه، به فضای جبهه و جنگ آن زمان تبدیل کنیم و امیدواریم یادمان سردار افسر دبیر را در میدان بسیج نصب خواهیم کرد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: علاوه بر حضور و سخنرانی سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه در کنگره 15 هزار نفری رزمندگان، صادق آهنگران نیز دراین مراسم مداحی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار