انتشارات روایت فتح دو کتاب از مجموعه «نیمه پنهان ماه»، سه کتاب از مجموعه «مدافعان حرم» و کتابی درباره شهیدان شاخص سال به نام «عبور از گذرگاه» منتشر کرد.

سه کتاب از مجموعه «مدافعان حرم» در قفسه‌ کتابفروشی‌ها

به گزارش گلستان24، «نیمه پنهان ماه 25: آبنیکی به روایت همسر» و «نیمه پنهان ماه 27: صبوری به روایت همسر» منتشر شد.

مهدیه داوودی، نویسنده کتاب «نیمه پنهان ماه 25: آبنیکی به روایت همسر» و نفیسه عطاییان‌فر، محقق این کتاب است. کتاب «نیمه پنهان 27: صبوری به روایت همسر شهید» نیز به قلم لعیا رزاق‌زاده و تحقیق آذردخت داوری است.

روایت فتح کتاب‌های «نیمه پنهان ماه 25: آبنیکی به روایت همسر» و «نیمه پنهان ماه 27: صبوری به روایت همسر» را با شمارگان 1100 نسخه به ترتیب در 56 و 168 صفحه و به بهای 35‌هزار ریال و 85 هزار ریال  منتشر کرد.

زندگینامه داستانی دو بانوی شهید در «عبور از گذرگاه»

همچنین، روابط عمومی موسسه انتشاراتی روایت فتح، زندگی‌نامه داستانی شهیدان طیبه واعظی دهنوی و فاطمه جعفریان را نیز با عنوان «عبور از گذرگاه» به قلم فریبا انیسی به چاپ رساند.

شهید طیبه واعظی به عنوان شهید شاخص بسیج در سال 94 شناخته شده است. شهیدان دهنوی و جعفریان از جمله زنان مبارز و انقلابی بودند که تحت تعالیم اسلام و آموزه‌های امام خمینی (ره) سراسر زندگی خویش را وقف مبارزه با رژیم ستم شاهی کردند و سرانجام شهید واعظی در 19 سالگی و شهید جعفریان در 16 سالگی توسط ساواک به مقام شهادت نائل شدند. فریبا انیسی در «عبور از گذرگاه» به بیان زندگی این دو بانوی شهید از زبان خانواده و همرزمانشان پرداخته است.

«عبور از گذرگاه» در 112 صفحه، شمارگان 1100 نسخه، به بهای 60‌ هزار ریال در قطع پالتویی منتشر شده است.

سه کتاب تازه از مجموعه «مدافعان حرم»

انتشارات روایت فتح افزون بر این، سه کتاب از سیزدهمین مجموعه انتشارات روایت فتح را با نام «مدافعان حرم» منتشر کرد.

کتاب‌های «مدافعان حرم1: شهید مهدی نوروزی، مدافعان حرم 2: شهید عبدالله اسکندری، مدافعان حرم 3: شهید حامد جوانی» به ترتیب به نویسندگی منصوره قنادیان، نجمه طرماح و حسین شرفخانلو به روایت زندگی این شهدا از زبان همسر، همرزمان و خانواده شهدا می‌پردارند.

مجموعه جدید «مدافعان حرم» به بیان خاطرات شهدای دفاع از حریم اهل بیت می‌پردازد. در بخشی از مقدمه این مجموعه می‌خوانیم: «مجموعه کتاب‌های مدافعان حرم صحنی است که در آن ناگفته‌های حیات سرمدی ایثارگران فرازمینی در منظر مخاطبان به نمایش درآمده تا تاکیدی باشد بر این که همیشه پرچمدارانی هستند تا بیرق حقانیت اسلام ناب محمدی(ص) تحت زعامت سلاله ای‌از تبار درخشان ولایت را به هر قیمتی بر دوش کشند و این زمان، زمان تفوق اسلام بر کفر جهانی است.»

کتاب‌های «مدافعان حرم 1: شهید مهدی نوروزی، مدافعان حرم 2: شهید عبدالله اسکندری، مدافعان حرم 3: شهید حامد جوانی» با شمارگان 1100 نسخه به ترتیب به بهای 55 هزار ریال، 80 هزار ریال و 53‌هزار ریال روانه بازار نشر شدند.


منبع: مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار