بیکی از برگزاری مسابقه مجازی «خانه های بهشتی» به مناسبت روز جهانی مسجد در سطح استان گلستان خبر داد.

برگزاری مسابقه مجازی «خانه های بهشتی» به مناسبت روز جهانی مسجد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» به مناسبت روز جهانی مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به مناسبت روز جهانی مسجد مسابقه مجازی خانه های بهشتی از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: این مسابقه در سه بخش سلفی (30 ثانیه ای)، پیامکی و نقاشی برگزار می شود.

 

وی اظهارداشت: بخش فیلم سلفی 30 ثانیه ای شامل تمام سنین با نمای مسجد و بیان جمله ای زیبا و یا حدیث به مناسبت روز جهانی مسجد و پیوستن به پویش #من_مسجد_را_دوست_دارم حجاب و پوشش اسلامی رعایت گردد، است.

 

بیکی ادامه داد: مسابقه نقاشی در دو رده سنی 5 تا 8 سال و 9 تا 12 سال با موضوع مسجد و درج هشتک #من_مسجد_را_دوست_دارم برگزار می شود.

 

وی گفت: مسابقه پیامکی برای تمامی سنین است و علاقمندان باید گزینه صحیح را از چپ به راست بر اساس سوالات همراه با نام و نام خانوادگی و سن و شهر محل سکونت به سامانه پیام کوتاه 10008940171 ارسال کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: علاقمندان در دو بخش فیلم سلفی و نقاشی می توانند آثار خود را در پیام رسان های گپ، سروش و تلگرام به شماره 09117708706 ارسال کنند.

 

وی، آخرین مهلت ارسال آثار را (6 شهریور) اعلام کرد و افزود: به نفرات اول تا سوم در هر بخش جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار