رحیمی گفت: با اجرای پروژه های هفته دولت ۸۸۴ روستا گلستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

بهره مندی ۸۸۴ روستای گلستان از نعمت گاز

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد رحیم رحیمی» صبح امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی واشتغالزایی هفته دولت در استان گلستان اظهار کرد: شرکت گاز گلستان ۷۲ درصد از سبد انرژی استان را تامین می کند.

 

مدیرعامل شرکت گاز گلستان ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۶ درصد خانواده های روستایی از گاز طبیعی بهره مند هستند و یکی از دلایلی که برخی روستاهای استان فاقد گاز لوله کشی هستند جمعیت پایین است ولی شرکت گاز برای خدمات دهی به این روستائیان شبانه روزی در تلاش است.

 

رحیمی بیان کرد: در هفته دولت شرکت گاز گلستان ۸۹ پروژه گازرسانی در دست اقدام دارد که شامل ۷۰۷ پروژه صنعتی می شود.

 

وی بیان کرد: در این ایام طرح گازرسانی به چهار روستا و هشت پروژه عمرانی به بهره برداری می رسد و هفت پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد که شامل گازرسانی به پنج روستا و اجرای دو پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر  ۳۳۵میلیارد ریال است.

 

مدیرعامل شرکت گاز گلستان تاکید کرد: با اجرایی این پروژه ها در استان گلستان ۸۸۴ روستا از نعمت گاز برخوردار خواهند بود و همچنین تعداد صنایع استان که از گاز لوله کشی استفاده می کنند به دو هزار و ۹۴۶ واحد صنعتی می رسد.

 

رحیمی از بهره برداری پروژه گاز رسانی به شهرک صنعتی مینودشت در روزهای آینده خبر داد و افزود: همچنین ۸۰۱ خانوار روستایی با اجرای طرح های گازرسانی که در هفته دولت به بهره برداری می رسد از نعمت گاز لوله کشی بهره مند خواهند شد.

 

وی افزود: شروع عملیات گاز رسانی به ۶ روستا در شهرستان مراوه تپه نیز در دستور کار است و مجوزات لازم آن اخذ شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار