مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: در هفته دولت امسال ۷۶ پروژه گازرسانی شامل گازرسانی به ۱۲ روستا و ۶۴ واحد صنعتی افتتاح می‌شود.

۶۴ واحد صنعتی و ۱۲ روستا در گلستان همزمان با هفته دولت گازرسانی می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ محمدرحیم رحیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شرکت گاز استان گلستان تامین کننده بیش از 70 درصد سبد انرژی استان است و تاکنون توانسته 100 درصد جمعیت شهری و 95 درصد جمعیت روستایی را از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند سازد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های گازرسانی در هفته دولت امسال گفت: در هفته دولت امسال 76 پروژه گازرسانی با هزینه‌ای بالغ بر 394 میلیارد ریال در استان افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بیان داشت: از این تعداد گازرسانی به 12 روستا و 64 پروژه صنعتی افتتاح و گازرسانی به 109 پروژه شامل 5 روستا و 104 پروژه صنعتی نیز کلنگ‌زنی می‌شود و این انرژی پاک به میزان 12 هزار مترمکعب جایگزین سوخت‌های فسیلی خواهد شد.

وی گفت: با احتساب پروژه‌های قابل افتتاح در ایام هفته دولت امسال تعداد 852 روستا و همچنین کل شهرهای استان ( 30 شهر)، 671 واحد صنعتی عمده و همچنین 64 جایگاه سی‌ان‌جی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه گازرسانی روستایی بیان داشت: گازرسانی به روستای " "خوش‌ییلاق در آزادشهر، گازرسانی به روستای "‌پاقلعه"، "‌پل‌آرام" و "‌کشکک" در رامیان و گازرسانی به روستای "‌آلستان" و "‌غریب‌آباد" از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال است.

رحیمی ادامه داد: گازرسانی به روستاهای "‌چهارباغ"، "‌شاهکوه‌علیا" و "‌شاهکوه سفلی" که اسفندماه سال گذشته کلنگ‌زنی شده بود، در دست اجرا قرار دارد.

وی گازرسانی به روستای " مجموعه فدوی"، گازرسانی به روستای " انورآباد"، " نرسو" و " شاملو" و همچنین گازرسانی به روستای " قوشه‌سو" و گازرسانی به روستای " آق‌تقه جدید" را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت امسال اعلام کرد.

انتهای پیام/ تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار