معاون حقوقی و امور مجلس از برگزاری سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور یازدهم و دوازدهم شهریور ماه به صورت مجازی خبر داد.

اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور یازدهم و دوازدهم شهریور برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ وپرورش، قاسم احمدی لاشکی با اشاره به اینکه کرونا نخواهد توانست خدشه‌ای به نظام تعلیم و تربیت وارد آورد، اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌های جدی وزیر آموزش و پرورش در حوزه شبکه شاد مدارس را در ۱۵شهریور بازگشایی خواهیم کرد.

وی با اشاره به سناریوهای سه گانه وزارت آموزش و پرورش برای وضعیت های سفید، زرد و قرمز کرونایی، گفت: اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا وضعیت سفید را اعلام کند، دانش آموزان همچون سال های گذشته ۱۵شهریور ماه سر کلاس های درس حاضر خواهند شد و اگر وضعیت قرمز باشد، آمادگی داریم کلاس ها را بصورت مجازی برپا کنیم.

احمدی از رفع نواقص شبکه شاد خبر داد و افزود: امروز ظرفیت بزرگی در اختیار داریم تا از آن بهره برداری کنیم اما اگر وضعیت شیوع بیماری تا ۱۵شهریور ماه، بینابینی بود، شرایطی جدید را پیش بینی کرده ایم.

وی با اشاره به سرکشی‌های استانی خود در روزهای اخیر، گفت: معاونین وزرا با برنامه ای از پیش تعیین شده در تمام استان های کشور حضور دارند و در حال رصد وضعیت هستند که آیا اتفاقات مد نظر اجرایی شده است و یا ثبت نام ها به میزان لازم صورت گرفته است یا خیر.

احمدی خاطرنشان کرد: سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور یازدهم و دوازهم شهریور ماه به صورت مجازی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار