با حضور علیرضا کمرئی معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش واحسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان، اولین جلسه آموزشی مدیران مدارس گلستان در بستر " شاد " برگزار گردید.

اولین جلسه آموزشی مدیران مدارس گلستان در بستر " شاد "

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش گلستان،ظهرچهارشنبه۲۲مرداد۹۹ اولین جلسه آموزشی مدیران مدارس استان در بستر " شاد "پیرامون پروژه مهر وبازگشایی مدارس برگزار گردید.

در این جلسه معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش ضمن قدر دانی از زحمات مدیران مدارس در ایام کرونا اظهار داشت: لازم است برای هر سناریویی آماده باشیم ودر شرایط ابهام  قطعا با توان وعزم مدیران آگاه ومعلمان کارآمد، آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی 1400-1399 را خواهیم داشت .

وی افزود: توسعه شایستگی مدیران به عنوان نگهبانان چشم اندازها واهداف مدرسه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مطابق سند تحول بنیادین کار آمدی مدیران ارتباط مستقیمی با کارآمدی معلمان دارد.

در این جلسه گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ضمن یادآوری مانور استانی ساماندهی  نیروی انسانی در 25مرداد در خصوص شیوه برگزاری کلاس ها در سال تحصیلی پیش رو بیان داشت: در مدارس روستایی  کم جمعیت از هم اکنون باید بستر کار آموزش حضوری مهیا گردیده و برنامه کلاسی دانش آموز مشخص شود.زوج و فرد کردن روزهای حضور دانش آموزان در کلاس هایی که بیش از 10نفر دانش آموز دارند و نمی توان فاصله فیزیکی را مطابق پروتکل  رعایت نمود ، در کنار حضور یک هفته در میان  دانش آموزان مخصوصاً در مدارس شبانه روزی راهکارهای پیشنهادی برای برگزاری کلاس ها در وضعیت زرد است که به تناسب وضعیت مدرسه  وبا هماهنگی شورای مدرسه در مورد آن تصمیم گیری می شود.

گفتنی است گروه مدیران مدارس گلستان گروهی  آموزشی در " شاد" است که بالغ بردو هزار عضو دارد.

22

ارسال نظر

آخرین اخبار