رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: وزیر جهادکشاورزی هفته آینده به گلستان سفر می‌کند و افتتاح متمرکز طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت استان با حضور وی انجام می‌شود.

وزیر جهادکشاورزی هفته آینده به گلستان سفر می‌کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، مختار مهاجر صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افتتاح متمرکز طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت امسال در گلستان هفته آینده با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: در هفته دولت امسال ۲۲۹ پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر ۷۵۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان به جزییات بیشتر طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی هم اشاره و بیان کرد: امسال ۱۲۶ پروژه عمرانی و ۱۰۳ پروژه تسهیلاتی در حوزه‌های مختلف کشاورزی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها هزار و ۲۷۲ فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شده و بیش از ۲۰ هزار خانوار از خدمات آن بهره می‌برند.

به گفته مهاجر از مجموع ۲۲۹ طرح و پروژه افتتاحی در این ایام ۹۱ پروژه در حوزه آب و خاک، ۲۵ پروژه در حوزه تولیدات دامی، ۱۸ پروژه در حوزه صنایع تبدیلی، ۲۴ پروژه در حوزه تولیدات گیاهی، ۴۲ پروژه در حوزه شیلات و آبزیان و ۲۹ پروژه در حوزه جنگل و مرتع به بهره‌برداری می‌رسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار