فرماندار آزادشهر گفت که در هفته دولت امسال ۱۶۹ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار و سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵۵۸ نفر به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

هفته دولت و ۶ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی و اقتصادی در آزادشهر

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدرسول حسینی روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع پروژه‌های هفته دولت در آزادشهر ۸۶ پروژه عمرانی و ۸۳ پروژه اقتصادی و اشتغالزا است که در بخش عمرانی ۶۱ پروژه افتتاح و عملیات اجرایی ۲۵ طرح نیز شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش پروژه‌های اقتصادی و اشتغالزا آزادشهر نیز ۷۷ طرح افتتاحی و ۶ پروژه آغاز عملیات اجرایی است، افزود: در مجموع طرح‌های هفته دولت امسال در آزادشهر از نظر اعتباری ۲۱ برابر ارزش پروژه‌های هفته دولت سال قبل و از نظر ایجاد فرصت شغلی نیز هشت برابر سال گذشته می‌باشد.

به گفته حسینی، در هفته دولت پارسال ۹۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶۸ نفر در آزادشهر افتتاح و یا کلنگ‌زنی شده بود.

فرماندار آزادشهر، بهره‌برداری از کارخانه قوطی سازی و درمانگاه تامین اجتماعی را از پروژه‌های شاخص قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت امسال برشمرد و اضافه کرد: عملیات اجرایی دو پروژه بزرگ تولید فراورده‌های گوشتی و ظروف پلاستیکی نیز در این ایام آغاز می شود.

وی تصریح کرد: درسایه سیاست‌های حمایتی و تسهیلاتی دولت طی سال‌های اخیر، استقبال سرمایه‌گذاران برای فعالیت‌های تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی در آزادشهر روند صعودی داشته است.

شهرستان آزادشهر با ۹۸ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار