مدیرکل کمیته امداد گلستان از مردم خواست: همچون سال‌های گذشته، برای کمک در طرح اطعام حسینی مشارکت کنند.

گلستانی‌ها در طرح اطعام حسینی مشارکت کنند
به گزارش گلستان ۲۴؛ عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: در قالب طرح اطعام حسینی در ماه محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همزمان با برگزاری مرحله دوم پویش ایران همدل در استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تعدادی آشپزخانه، برای طبخ غذای گرم برای نیازمندان برپا شده است.

او ادامه داد: بر این اساس از مردم درخواست می‌شود از آنجایی که برای کمک به مددجویان این نهاد، ثابت قدم هستند باز هم انتظار داریم برای کمک در طرح اطعام حسینی مشارکت کنند.

این مقام مسئول گفت: سال گذشته، گلستانی‌ها ۵ ونیم میلیارد تومان در طرح اطعام حسینی کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: مردم خیّر و نیکوکار استان در مرحله نخست رزمایش ایران همدل، بیش از ۲۴ میلیارد تومان در این طرح مساعدت کردند که ۱۲۸هزار بسته غذایی، بهداشتی به ارزش ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بین خانوار‌های نیازمند و محروم منطقه توزیع شد.

او گفت: مردم نیکوکار می‌توانند ازطریق استفاده از کد دستوری #۰۱۷*۱*۸۸۷۷* و همچنین شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی با پرداخت کمک‌های نقدی خود در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی همزمان با ایام محرم امسال به نیت ۷۲ یار با وفای سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در کربلا به صورت متمرکز با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان راه‌اندازی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار