مدیر انجمن سینمای جوان گرگان خبر داد

​صاحبدل گفت: برای نخستین بار و با پیگیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گلستان امسال میزبان چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی است.

گلستان میزبان چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی صاحبدل» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امسال چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی به میزبانی استان گلستان در اسفند برگزار خواهد شد.

 

مدیر انجمن سینمای جوان گرگان ادامه داد: این فستیوال ملی است و پیش از این تنها در سال 73 استان گلستان میزبان فستیوال منطقه ای انجمن سینمای جوانان شمال کشور بود و از آن تاریخ تاکنون میزبانی رویداد ملی به گلستان داده نشده است.

 

صاحبدل تاکید کرد: پیش از این جشنواره فیلم کوتاه رضوی در شهر یزد برگزار می شد و امسال با پیگیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این حسن اعتماد به استان گلستان شد و دبیر این جشنواره توسط یکی از فعالان حوزه فیلم استان «سعید نجاتی» که پیش از این سیمرغ بلورین فیلم کوتاه را نیز به دست آورده سپرده شده است.

 

وی به فرصت های این جشنواره اشاره کرد و گفت: فیلمسازان بسیار زیادی در کشور به این جشنواره  آثار خود را ارسال می کنند و  فیلمسازان زیادی به این منطقه دعوت می شوند و فضای استان گلستان را می بینند و هر یک از آنها سفیران فرهنگی خواهند بود که می توانند به معرفی ظرفیت استان گلستان اقدام کنند.

 

مدیر انجمن سینمای جوان گرگان تاکید کرد: همچنین در راستای برگزاری این جشنواره اساتید برجسته به منظور داوری و نشست های مختلف در استان حضور پیدا می کنند و این مهم باعث شوق مضاعفی در تولید فیلم در استان گلستان برای این جشنوراه شده است.

 

صاحبدل یادآور شد: امیدواریم با برگزاری این جشنوراه شاهد اتفاقات بی نظیری در حوزه آموزش سینما در استان گلستان باشیم و در این راستا هشت کارگاه تخصصی با حضور 15 نفر از فعالان فیلم کوتاه ایران در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار