با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و اعضا شورا، جلسه شورای اقامه نماز آن دستگاه اجرایی در صبح یکشنبه دوم شهریور ماه برپا شد.

شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تشکیل جلسه داد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان، در این جلسه نتایج ارزیابی ستاد اقامه نماز استان از فعالیت های مرتبط با فریضه ی نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و توسط حاضران نقاط قوت و قابل ارتقاء بررسی شد.

همچنین در این جلسه پیش بینی ها و پیشنهاد های اعضا در خصوص فعالیت های مرتبط با نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تا پایان سال جاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه ی جلسه عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دولت، گفت: محرم یادآور امر به معروف و نهی از منکر امام حسین (ع) در نهضت عاشورا است و این مهم یکی از بزرگ ترین درس های مکتب سید الشهدا بشمار می آید.

وی ادامه داد: اقامه نماز ظهر عاشورا در بحبوحه جنگ توسط امام حسین(ع) و یارانش نشان از اهمیت و جایگاه این فریضه الهی است و حاوی پیام مهمی برای ما است و باید برای ارتقاء این امر الهی اهتمام ویژه ای نشان دهیم.

جلسه شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پایان مصوباتی را به همراه داشت که می توان به مواردی چون توجه ی ویژه تر به امر نماز در فراخوان جشنواره های فرهنگی و هنری و  تولید محتوا و فعالیت های مرتبط با نماز در فضای مجازی با توجه به شرایط کرونایی کشور اشاره کرد.

یادآوری می شود ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در سه دوره ی پیاپی از سوی ستاد اقامه نماز استان گلستان به عنوان دستگاه برگزیده انتخاب شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار