معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری در ارتباط با شیوه عزادارای یکی از هیئات در مرکز کشور با پست و متن طعنه آمیز منجر به رنجش خیل عظیمی از دلدادگان آستان حسینی ، به ویژه هیئات و هیئتی های استان و خارج استان گردیده است.

گلایه دلدادگان آستان حسینی از معاون استاندار!
به گزارش گلستان ۲۴؛ 
بسم رب الحسین علیه السلام
جناب آقای دکتر حق شناس
استاندار محترم گلستان
ضمن عرض سلام و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام حزن و اندوه اهل بیت (علیهم السلام) ، نظر به انتشار پستی در صفحه ایستاگرامی جناب آقای مهندس چراغعلی معاون محترم سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی جنابعالی در ارتباط با شیوه عزادارای یکی از هیئات در مرکز کشور که این پست و متن آن و مهندسی واگرایانه و طعنه آمیز ادبیات پست مذکور منجر به رنجش خیل عظیمی از دلدادگان آستان حسینی ، به ویژه هیئات و هیئتی های استان و خارج استان گردیده است، مراتب اعتراض و دلخوری این قشر که همواره در همه شرایط ، یار و یاور حاکمیت و دولت ها بوده اند را خدمتتان اعلام می داریم. قشری که خدمات رسانی در سیل ، جهاد در ایام کرونایی ، مواسات و کمک مومنانه در اوضاع نابسامان اقتصادی و معیشتی که جنابعالی از نزدیک شاهد جانفشانی های این عزیزان بوده اید ، گوشه ی کوچکی از نقش آفرینی این عزیزان در پیشبرد اهداف عالیه نظام می باشد.
ضمن ارائه چند نکته، خواهشمند است به سوالات مطرح شده،  جواب مقتضی را بیان فرمائید.
اولا: زمان برگزاری این مراسم و انتشار فیلم آن، شب اول محرم سال جاری نبوده است.
ثانیا: این مراسم قبل از ابلاغ دستورالعمل و شیوه نامه عزاداری ستاد ملی کرونا بوده است که هیئت مذکور هم پس از ابلاغ، نسبت به اجرای دستورالعمل امتثال نموده است. (اگرچه بی احتیاطی در رعایت مصالح و مسائل بهداشتی از جانب هر فرد و مقامی نامطلوب و نامشروع است)
جناب آقای دکتر حق شناس پاسخ به سوالات اساسی که در ادامه می آید ، مطالبه جدی از ناحیه حضرتعالی و معاون محترمتان است که فضای عمومی و رسانه ای استان منتظر استماع و رویت آن می باشد.
1) برای هزینه سازی و دوقطبی سازی با انتشار پستی کذایی از ناحیه یکی از مسئولان ارشد و بلندپایه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان در ایامی که به بیشترین همگرایی و اتحاد نیازمندیم، چه کسی و چه پاسخی باید دهد؟
2) پرداختن به کانون های ضد معنویت و اخلاق در استان گلستان، که ماموریت ذاتی و بدیهی حوزه امنیتی و اجتماعیست، آیا با همین فوریت و جدیت، از جانب معاون محترمتان دنبال می گردد؟
3) عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بسیاری مواقع، اماکن و کنشهای فرهنگی و اجتماعی، انگیزه کافی برای معاون محترمتان جهت واکنش ایجابی و نه حتی سلبی ، در طول مدت ایام این بحران پاندمیک ،‌ ایجاد ننموده که اینگونه به هیئت و هیئت ها تاخته اند؟
4) در پیچیده ترین جنگ ها و هجمه های رسانه های معاند و ضد دین و ضد انقلاب، انتشار چنین پستی از ناحیه فردی با جایگاه حقوقی خاص و ویژه در استان ، آن هم در شب اول محرم ، به صلاح است؟
استغفار از خدای متعال، طلب عفو از ساحت اهل بیت علیهم السلام و عذرخواهی از هیئات مذهبی و هیئتی ها کمترین کاری نیست که منتشر کننده پست مذکور باید انجام دهد؟                                                   
 والعاقبة للمتقین ...
 
جامعه ایمانی مشعر استان گلستان/
رئیس کانون مداحان استان گلستان/
بسیج مداحان استان گلستان/
کانون مداحان شهرستان گرگان/
جمعی از مداحان و هیئات مذهبی استان گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار