راه‌اندازی دومین ایستگاه لرزه‌نگاری گلستان در علی‌آبادکتول، پرداخت ۴ میلیارد ریال تسهیلات به فعالان گردشگری آسیب‌دیده از کرونا و برداشت ۷۵ هزار تن هلو از باغات استان از جمله خبرهای کوتاه امروز دوشنبه گلستان است.

راه‌اندازی دومین ایستگاه لرزه‌نگاری در گلستان و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، معاون مدیریت باغبانی جهاد کشاورزی گلستان گفت : در سال جاری از ۵ هزار و ۲۰۰ هکتار باغات بارده هلو در استان ۷۵ هزار تن محصول  برداشت شد.

**

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: مردم نیکوکار استان در مرحله نخست رزمایش ایران همدل، بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال به این طرح مساعدت کردند که با استفاده از این مبلغ ۱۲۸ هزار بسته غذایی و بهداشتی تهیه و بین خانوارهای نیازمند و محروم گلستان توزیع شد.

**

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از ثبت‌نام و ارسال ۲۴۱ پرونده درخواست تسهیلات کرونا در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان در سامانه کارا خبر داد و گفت تاکنون ۳۲ پرونده با اشتغال ۳۹ نفر و تسهیلات چهار میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل پرداخت شد.

**

مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: ایستگاه زلزله نگاری علی آبادکتول دومین ایستگاه زلزله نگاری بعد از منطقه دشتی گلستان در منطقه مراوه تپه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال راه اندازی شد.

**

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری دونفر از عاملان شرارت و قمه‌کشی در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

**

مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بندرگز گفت: یک گروه ۶ نفره از حفاران غیرمجاز در مناطق جنگلی استون آباد این شهرستان حین حفاری دستگیر شدند.

**

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: ۱۱۱ طرح عمرانی این اداره کل با اعتبار ۶۶۵ میلیارد ریال در هفته دولت امسال افتتاح و یا عملیات ساخت آن آغاز شد.

**

مدیر امور طیور جهاد کشاورزی گلستان از تولید بیش از ۵۳ هزار قطعه جوجه یک روزه در مزارع پرورش مرغ مادر استان در سال جاری خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ دهم درصد بیشتر شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار