حسینی از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۸۲ واحد مسکونی برای ایتام و طلاب از هفته دولت در گلستان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۸۲ واحد مسکونی برای ایتام و طلاب در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سیدمحمد حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در هفته دولت برخی از پروژه های ما به مرحله بهره برداری رسید، همچنین به این مناسبت عملیات اجرایی برخی از پروژه ها آغاز شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان ادامه داد: در هفته دولت یک هزار و 160 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در نظر گرفته شده است که 678 میلیارد تومان برای پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت سرمایه گذاری شده است.

 

حسینی بابیان اینکه 484 میلیارد تومان نیز برای پروژه های قابل کلنگ زنی هفته دولت سرمایه گذاری می شود، افزود: 254 هزار خانوار در استان گلستان از خدمات این پروژه هایی که در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود بهره مند خواهند شد.

 

وی بیان کرد: هفت هزار و 423 واحد مسکونی که در سیل 98 نیاز به بازسازی داشت امروز در هفته دولت به صورت متمرکز  افتتاح شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه بهره برداری از یک هزار واحد مسکونی روستایی بهسازی و نوسازی شده از دیگر پروژه های بنیاد مسکن در هفته دولت محسوب می شود، یادآور شد: در حوزه عمران روستایی 179 پروژه شامل آسفالت، جمع آوری آب های سطحی، طرح هادی، احداث دیوار نگهبان و ایمن سازی روستاها با اعتبار 40 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و 120 هزار نفر جمعیت روستایی از این پروژه ها بهره مند می شوند.


حسینی با بیان اینکه امسال پروژه های هفته دولت در اداره کل بنیاد مسکن گلستان نسبت به سال گذشته رشد چهار برابری داشته است، تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت نسبت به اهدای سند به 800 خانوار روستایی و شهری  اقدام شد.

 

وی با بیان اینکه احداث سه هزار واحد مسکن روستای ویژه محرومان در دستور کار قرار دارد، افزود: عملیات اجرایی این پروژه ها در ۷۴۷ روستای استان گلستان پیگیری می شود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از آغاز عملیات اجرایی ساخت 82 واحد مسکونی برای ایتام و طلاب از هفته دولت در گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: بحث اهدای سند در حدود 600 روستا و 17 شهر از جمله دیگر طرح هایی است که در استان گلستان آغاز شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار