فرماندار گرگان گفت: هزار و هفت طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا طی هفته دولت امسال در گرگان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

۱۰۰۷ پروژه طی هفته دولت در گرگان افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، محمد حمیدی شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری در خصوص پروژه های هفته دولت شهرستان گرگان اظهارکرد: هزار و هفت طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در هفته دولت امسال در گرگان افتتاح و کلنگ زنی و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی افزود: از این تعداد پروژه ۱۹۲ طرح عمرانی بوده که با اعتباری بالغ بر ۲۵۹ میلیارد تومان افتتاح و کلنک زنی می شود.

حمیدی توضیح داد: ۱۳۷ طرح در قالب ۱۵۰ میلیارد تومان افتتاح و ۵۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰۸ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی در خصوص طرح های شاخص گفت: شهرداری گرگان با کلنگ زنی و افتتاح بیش از ۷۵ میلیارد تومان طرح و پروژه که شامل تقاطع غیرهمسطح در ورودی شرقی گرگان، پارک شطرنج و لادن و کلنگ زنی پیاده راه خیابان امام خمینی(ره) بیشترین طرح را به خود اختصاص داده است.

فرماندار گرگان ادامه داد: مخابرات استان هم از نظر تعداد پروژه ها در رتبه دوم قرار داشته و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با افتتاح و کلنگ زنی هشت طرح در روستاها در رده بعدی است.

حمیدی در خصوص طرح های اشتغالزا بیان کرد: ۸۸۵ طرح اشتغالزا و سرمایه گذاری با اعتبای بالغ بر ۷۴۳ میلیارد تومان و اشتغالزایی سه هزار و ۲۹۷ نفر را در شهرستان خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۸۸۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۸۶ میلیارد تومان و تعداد اشتغال دو هزار و ۲۴۶ نفر افتتاح و هشت طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۵۵۷ میلیارد تومان و اشتغال هزار و ۵۱ نفر کلنگ زنی خواهد شد.

حمیدی گفت: در هفته دولت سال جاری علیرغم کمبود اعتبارات، ۴۰ درصد مبلغ اعتباری طرح های عمرانی و اقتصادی نسبت به سال گذشته افزایش یافته که در هفته دولت سال قبل این رقم ۶۰۰ میلیارد تومان بود و امسال بیش از هزار و دو میلیارد تومان پروژه خواهیم داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار