استاندار گلستان با اشاره به اینکه امسال در هفته دولت امسال 4 هزار و 500 میلیارد تومان پروژه کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود از ایجاد 8 هزار فرصت شغلی در این استان خبر داد.

8 هزار فرصت شغلی ارمغان 4500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، هادی حق‌شناس صبح امروز در جریان سفر یکروزه وزیر جهاد کشاورزی به استان گلستان در هفته دولت به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی بخشی از پروژه‌های کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال در هفته دولت با وجود تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا، در مقایسه با هفته دولت سال گذشته از لحاظ تعداد و حجم پروژه‌ها رشد دو برابری را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: در هفته دولت سال گذشته 2 هزار و 200 میلیارد تومان پروژه کلنگ‌زنی و تعدادی به بهره‌برداری رسید و در هفته دولت امسال 4 هزار و 500 میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد که ارمغان دستاوردهای دولت در این استان است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه امسال در هفته دولت امسال 4 هزار و 500 میلیارد تومان پروژه کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود از ایجاد 8 هزار فرصت شغلی در این استان خبر داد.

حق‌شناس با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های استانی از ظرفیت بخش خصوصی به خوبی استفاده شده است، افزود: در جریان افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت در استان گلستان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی رو به افزایش است و بخشی از منابع نیز مربوط به بخش دولتی است.

وی یکی از اولویت‌های استان را صنعتی شدن آن برشمرد و ابراز کرد: روند استان پیش رفتن از بخش کشاورزی به صنعت است خوشبختانه صنایع تکمیلی در حال افزایش است.

استاندار گلستان بیان کرد: افتتاح و بهره‌برداری دو واحد بزرگ صنعتی «لبنی و مرغداری» بیانگر این مهم است که ما نهاده‌هایمان در استان گلستان را تبدیل به محصول نهایی کرده و از استان خارج می‌کنیم.

حق‌شناس ابراز امیدواری کرد با اجرای این پروژه‌ها و پیگیری سایر برنامه‌ها در استان تحولات خوبی در گلستان اتفاق بیفتد و کام مردم این استان را شیرین کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار