فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: ایام محرم و صفر امسال با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس مقارن شده و این نکته حائز اهمیت است که مراسم‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال را رنگ و بویی حسینی ببخشیم.

فرمانده سپاه نینوا : دفاع مقدس با مبنای نهضت حسینی پیش رفت/ شهدای ما از شهدای دشت کربلا الگو گرفتند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی صبح امروز در مراسم عزاداری محرم ستاد سپاه نینوا اظهارداشت: ایام محرم و صفر امسال با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس مقارن شده و این نکته حائز اهمیت است که مراسمات گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال را رنگ و بویی حسینی ببخشیم.

وی افزود: سراسر هشت سال دفاع مقدس ما بر مبنای نهضت سرخ حسینی پیش رفت و ما فرهنگ ایثار و شهادت را براساس وقایع عاشورا الگو گرفته‌ایم.

فرمانده سپاه نینوا اظهار کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی راه فتح قدس شریف از کربلا می‌دانستند زیرا شرایط کنونی منطقه را همان 40 سال پیش می‌دیدند.

سردار ملک‌شاهکوهی افزود: شهدای انقلاب اسلامی با الگوی برداری از یاران سیدالشهدا (ع) جاودانه و ماندگار شدند و این انقلاب الهی را حفظ کردند.

فرمانده سپاه نینوا اظهارداشت: فرهنگ پاسداری از انقلاب اسلامی باید با فرهنگ شهدای ما همخوانی داشته باشد و ذره‌ای غفلت قابل پذیرش نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار