جعفری با اشاره به اجرای طرح هبه در استان گلستان، گفت: همزمان با چهلمین سال هفته دفاع مقدس توزیع کالاهای اهدایی خیرین بین نیازمندان استان توزیع می شود.

اجرای طرح هبه در گلستان/ توزیع کالا همزمان با چهلمین سال هفته دفاع مقدس بین نیازمندان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «رضا جعفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به منظور برطرف کردن بخشی از نیازهای اولیه زندگی خانواده‌های نیازمند با جمع‌آوری لوازم مازاد شهروندان، ساماندهی و جهت‌دهی اجناس و اقلام(لوازم خانگی) مازاد خانواده‌هایی که در طول سال اقدام به تعویض کالای منزل خود می‌نمایند، جلوگیری از اسراف و هدر رفتن سرمایه‌های کوچک خانواده‌ها، استفاده از ظرفیت و توان خادمین موکب علی‌بن‌موسی‌الرضا(علیه السلام) برای خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومین جامعه و ترویج فرهنگ انفاق، فقرزدایی و کمک به نیازمندان طرح هبه از سوی موکب علی بن موسی الرضا (علیه السلام) استان گلستان و حمایت آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان اجرا می شود.

 

مسئول موکب علی بن موسی الرضا (علیه السلام) گلستان افزود: این طرح نقش تسهیل‌گری را دارد و در تلاش است با ایجاد شبکه‌های ارتباطی زیرساخت لازم آن را آماده و اجرا کند.

 

وی با بیان اینکه کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان موهبتی است که خداوند منان هر کسی را نصیب نخواهد کرد، اظهارداشت: آنانکه با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خویش دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو می کنند، به یقین در  پیشگاه حق تعالی عزیزند و گرامی و از بهترین پاداش ها برخوردار می شوند.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: در طرح هبه مردم وسائلی از قبیل لوازم آشپزخانه، لباس یا هر وسیله‌ سالمی که دیگر نیاز به آن ندارند، می‌توانند به این طرح اهدا کنند.

 

 

جعفری ادامه داد: وسیله‌هایی که نیاز به یک تعمیر جزئی دارند نیز در تعمیرگاه‌های هبه موکب علی بن موسی الرضا (علیه السلام) استان گلستان تعمیر می‌شوند و به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شوند.

 

مسئول موکب علی بن موسی الرضا (علیه السلام) گلستان افزود: خانواده های نیازمند از طریق اکیپ شناسایی نیازمندان و افراد معتمد معرفی و پس از تحقیقات میدانی، نیروهای موکب با کارت ها و ماشین های مخصوص طرح، وسایل مورد نیاز را به خانواده های نیازمند می رسانند.

 

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح فراخوانی قبل از سال 99 اعلام شد، گفت: علاقمندان و خیرین برای شرکت در این طرح می توانند با شماره 3814 تماس بگیرند.

 

جعفری گفت: به مناسبت چهلمین سال هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی نیز بخش عمده توزیع کالاهای اهدا شده خیرین در مراسمی در مصلی نمازجمعه گرگان بین نیازمندان انجام می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار