طلوعیان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از بهره‌برداری از ۳۷ طرح صنعتی گلستان با سرمایه‌گذاری ۲۷۲ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

۲۷۲ میلیارد تومان سرمایه‌‍‌گذاری صنعتی در گلستان به بهره‌برداری ‌رسید

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین طلوعیان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۳۷ طرح صنعتی در شهرستان‌های آزادشهر، آق قلا، بندرترکمن، رامیان، علی‌آبادکتول، کردکوی، گرگان، گمیشان، گنبدکاووس، مینودشت و گالیکش به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۴۶۹ شغل جدید در حوزه صنعت استان ایجاد می‌شود، افزود: ۳۷ طرح صنعتی افتتاحی هفته دولت با ۲۷۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رسیده‌اند.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان به زمینه فعالیت‌ واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده هم اشاره کرد و توضیح داد: این واحدها در زمینه تولید لوله pvc، زغال از ضایعات سلولزی، دانه‌بندی مصالح ساختمانی، تولید انواع مواد ضدعفونی کننده بر پایه الکل، شیشه پاک کن، صابون طبی، محصولات بتنی و انواع اسکلت فولادی ساختمانی و ... فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تنوع کاری واحدهای به بهره‌برداری رسیده در این ایام بسیار زیاد است از تولید ماسک تا صنایع لبنی و خشکبار و سبزیجات را شامل می‌شود به توزیع شهرستانی طرح‌های افتتاحی اشاره و بیان کرد: از مجموع این ۳۷ طرح سه طرح به ارزش دو و نیم میلیارد تومان در شهرستان آزادشهر به بهره‌برداری رسید.

طلوعیان با این توضیح که در هفته دولت امسال ۹ طرح صنعتی در آق قلا، چهار طرح صنعتی در بندرترکمن و سه طرح در رامیان به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: همچنین در این ایام سه طرح صنعتی در علی‌آبادکتول، دو طرح در کردکوی، هشت طرح در گرگان و ۶ طرح در گنبدکاووس به بهره‌برداری می‌رسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار