با اعلام رسمی شهردار گرگان، نماینده این شهر در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور حضور خواهد داشت....

اعلام آمادگی رسمی شهرداری گرگان برای حضور در لیگ بسکتبال

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام و وضعیت این دو باشگاه برای حضور در فصل جدید لیگ برتر از جمله معضلات این روزهای بسکتبال در رده باشگاهی به حساب می‌آید که البته با توجه به نشست روز گذشته عبدالرضا دادبود شهردار گرگان با رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، در مورد نماینده این شهر رفع ابهام و تعیین تکلیف اما ابهامات در مورد جنوبی ها همچنان به قوت خود باقی است.

شهرداری گرگان مرحله مقدماتی فصل گذشته لیگ برتر با صدرنشینی به پایان رساند اما با وجود مختومه اعلام نشدن پرونده مسابقات پیش از برگزاری دیدارهای پلی آف - به دلیل شیوع ویروس کرونا - از طرف فدراسیون به عنوان قهرمان مسابقات معرفی نشد. همین مسئله باعث دلخوری و انتقاد دستندرکاران شهرداری گرگان را به همراه داشت طوریکه در مدت زمان تعیین شده برای اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر از انجام این مهم امتناع کردند.

در همین راستا اما طباطبایی طی ماه های گذشته رایزنی های زیادی با مسئولان مربوطه در تیم بسکتبال شهرداری گرگان داشت. آخرین اقدام در این زمینه هم روز گذشته طی نشست میان وی با عبدالرضا دادبود شهردار گرگان برگزار شد. در این نشست شهردار گرگان موافقت خود را برای تیمداری در فصل جدید لیگ برتر اعلام کرد.

بدین ترتیب شهرداری گرگان که سال گذشته با هدایت مهران شاهین طبع در لیگ برتر حاضر بود، امسال هم جزو شرکت کنندگان در مسابقات باشگاهی خواهد بود این در حالی است که هنوز وضعیت پتروشیمی بندرامام دیگر تیم همیشه مدعی لیگ برتر مشخص نیست. به گفته رامین طباطبایی مسئولان این تیم طی هفته های گذشته هیچ پاسخی به پیگیری های فدارسیون نداده اند.

قرار است فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از مهرماه آغاز شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار