پرونده تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان دور دوم مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، با کسب جایگاه نهمی در میان 10 تیم، بسته شد.

 رتبه نهم تیم شهرداری گرگان در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش گلستان24، این تیم شامگاه دوشنبه در آخرین بازی خود در این مرحله به مصاف تیم نیروی زمینی در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران رفت و در برابر میزبان با نتیجه 75 بر 62 مغلوب شد.

این تیم در نهایت در پایان دور دوم مرحله مقدماتی از مجموع 18 بازی رفت و برگشت، تنها 4 برد را در برابر 14 باخت با مجموع 22 امتیاز در کارنامه خود به ثبت رساند.

با توجه به گروه بندی 10 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، در 2 گروه پنج تیمی، تیم بسکتبال شهرداری گرگان با آغاز مرحله سوم باید به مصاف تیم های پتروشیمی بندرامام، دانشگاه آزاد اسلامی، شیمیدر تهران و شهرداری کاشان در گروه الف برود و تیم های پالایش نفت آبادان، شهرداری اراک، شهرداری تبریز، نیروی زمینی تهران و لوله آ.اس شیراز در گروه ب قرار دارند.

رقابت های مرحله سوم از روز پنجشنبه هفته جاری پنجم اسفند آغاز می شود که تیم شهرداری گرگان در این هفته استراحت دارد و تیم های پتروشیمی بندرامام و شیمیدر تهران به ترتیب در برابر تیم های شهرداری کاشان و دانشگاه آزاد اسلامی قرار خواهند گرفت.

براساس نظر کمیته برگزاری رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، در دور سوم، عملکرد تیم ها در مرحله مقدماتی (دور اول و دوم) نیز مورد محاسبه قرار می گیرد.

رقابت های دور سوم تا 16 اسفند ادامه خواهد داشت و به علت حضور سه نماینده ایران در رقابت های غرب آسیا، بازی های لیگ تا 17 فروردین تعطیل می شود.

در پایان دور سوم، از هر گروه یک تیم حذف و چهار تیم به مرحله پلی آف راه خواهند یافت.


منبع: ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار