در هفته بیست و یکم بسکتبال باشگاه‌های کشور صورت گرفت

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته بیست و یکم بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر پتروشیمی بندرامام شکست خورد.

باخت جنجالی شهرداری گرگان برابر پتروشیمی بندرامام / 50 ثانیه رقابت بدون حضور تماشاگر

به گزارش گلستان24، هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان با رقابت شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام پیگیری شد.

این دیدار در نهایت با نتیجه 84 بر 73 به سود پتروشیمی بندرامام پایان یافت و سه کوارتر نخست این بازی نیز به ترتیب 21 بر 17، 42 بر 36 و 65 بر 43 به سود تیم پتروشیمی بندرامام به پایان رسید.

به دلیل حواشی به‌وجود آمده در طول بازی، این رقابت دو بار با توقف روبه‌رو بود و در نهایت 50 ثانیه پایانی بازی با تشخیص ناظر فدراسیون، بدون حضور هواداران پیگیری شد.

در حالی که کمتر از یک دقیقه به پایان کوارتر چهارم این دیدار باقی مانده بود، ادگار سوسا یکی از بازیکنان خارجی تیم پتروشیمی با پرتاب یک شی به سمت چند تماشاگر سبب بروز درگیری و توقف این دیدار شد.

اما داوران دوباره پس از 15 دقیقه وقفه 50 ثانیه پایانی این دیدار را در سالن خالی از تماشاگران ادامه دادند که در پایان تیم پتروشیمی پیروز شد.

این دیدار در حضور 4 هزار تماشاگر گرگانی در سالن امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

با این نتیجه تیم پتروشیمی بندرامام با 34 امتیاز در صدرجدول رده‌بندی رقابت‌ها باقی ماند و تیم شهرداری نیز با 27 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار گرفت.

در این رقابت نزدیک و پر برخورد، فرهاد صبوری از تیم بسکتبال شهرداری گرگان با معدل 23 و بهنام یخچالی از تیم پتروشیمی بندرامام با معدل 25 بهترین بازیکنان دو تیم بودند.

در هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه 5 بهمن تیم شهرداری گرگان میهمان تیم شهرداری اراک است و تیم پتروشیمی در آبادان میهمان تیم پالایش نفت آبادان است.

ارسال نظر

آخرین اخبار