معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور:

​معاون برنامه ریزی و سیستم های هوشمند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در گرگان گفت: موضوع تن کیلومتر، موضوعی بسیار مهم، جدی و پیوسته است که باید برای تمام مسیرها به طور کامل محاسبه شود.

موضوع تن کیلومتر باید برای تمام مسیرها محاسبه شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ " فرامرز مداح " روز سه شنبه که جهت افتتاح سامانه های هوشمند جاده ای گلستان، سفر یکروزه به این استان داشت و در  جلسه توجیهی تن کیلومتر استان های نوارشمالی که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، حضور یافت، افزود: از آنجایی که بخشی از درآمد سازمان به موضوع تن کیلومتر وابسته است باید در تمام مسیرها به طور کامل محاسبه شود تا بتوان از این درآمد در توسعه زیرساخت های راهداری و حمل و نقل جاده ای استفاده کرد.

"مهدی میقانی" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هم در این جلسه گفت که مشکلی در به روز رسانی نرخ ها نداریم و فقط نیازمند توجه بیشتر ستاد مرکزی بوده تا بتوانیم نمره بیست را در زمینه محاسبات تن کیلومتر کسب کنیم.

در ادامه این جلسه،"ایوب میرشاهی" معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به ارائه گزارشی از عملکرد استان در شش ماهه سال 99 با موضوع تن کیلومتر و موضوعات مرتبط با آن پرداخت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار